Новини проекту
Найзахопливіші детективи для підлітка
Wizeclub Education: курси додаткової освіти в Україні
Що робити, якщо болить поперек
Онлайн академія Mate academy – від мрії потрапити в IT до першої роботи
Мобільні додатки для підтримки організації навчання та співпраці в освітньому процесі
Школа англійської для дітей: важливість навчання та як вибрати кращу школу
Хто такий Зевс?
Вивчаємо англійську за допомогою читання
Благодійність та соціальна відповідальність бізнесу
Як обрати надувний басейн?
Як створити і розкрутити групу у Фейсбуці без блокування
Практичні рекомендації по вибору школи англійської мови
Options for checking articles and other texts for uniqueness
Різниця між Lightning та USB Type-C: одна з відмінностей iPhone
Столична Ювелірна Фабрика
Відеоспостереження у школі: як захистити своїх дітей?
Чим привабливий новий Айфон 14?
Розширений пакет за акційною ціною!
iPhone 11 128 GB White
Програмування мовою Java для дітей — як батьки можуть допомогти в навчанні
Нюанси пошуку репетитора з англійської мови
Плюси та мінуси вивчення англійської по Скайпу
Роздруківка журналів
Either work or music: 5 myths about musicians and work
На лижі за кордон. Зимові тури в Закопане
Яку перевагу мають онлайн дошки оголошень?
Огляд смартфону Самсунг А53: що пропонує південнокорейський субфлагман
БЕЗПЕКА В ІНТЕРНЕТІ
Вітаємо з Днем Вчителя!
Портал E-schools відновлює роботу
Канікули 2022
Підписано меморандум з Мінцифрою!
Голосування
Як Вам новий сайт?
Всього 68 чоловік

З досвіду роботи вчителя математики та інформатики Глюзи І.М.

Дата: 5 червня 2018 о 09:28, Оновлено 23 лютого 2021 о 15:38

                                            Відкритий урок з інформатики вчителя Глюзи І. М.                                                                                        Урок-гра «Подорож у Країну ІНФОРМАТИКУ»

http://C:\Users\User\Desktop\фото.docx

http://C:\Users\User\Desktop\фото1.docx

Урок-гра «Подорож у Країну ІНФОРМАТИКУ» для учнів 5 класу                                                                                     Узагальнення та систематизація знань з тем. Види сучасних комп’ютерів.Складові компютера

Мета:

 збудити прагнення учнів продемонструвати знання та вміння з інформатики;

 розвивати уміння учнів застосовувати набуті знання  в нестандартних ситуаціях;

 виховувати повагу один до одного, вчити дітей триматися перед глядачами, бути

привабливими, цікавими для присутніх.

Обладнання: карта країни, кросворд, картки із завданнями, пазли, ребуси. 

Привітання: 

Знову день почався, діти. 

Всі зібрались на урок? 

Тож пора нам поспішати — 

Кличе в подорож дзвінок. 

А урок наш незвичайний — 

Грою всі його зовуть. 

Щоб урок цей був цікавим, 

Ти активним мусиш буть. 

Діти сьогодні у нас підсумковий урок з теми. Види сучасних комп’ютерів.Складові комп’ютера разом повторимо Правила поведінки у комп’ютерному класі. Як ви зрозуміли наш урок пройде у вигляді гри. Ми домовилися що я вас поділю на дві команди і ви заздалегідь придумаєте собі назви і ми маємо команду    і

Це не просто гра ми вирушаємо в подорож чудовою країною. І щоб ця подорож була цікавою, вам потрібно згадати все те, що ми вчили на минулих уроках, бути активними, старанними та уважними.

 До речі, Кожен, хто подорожує, повинен дотримуватись таких правил. 

1. Правило піднятої руки. Якщо хочеш щось спитати, підіймай руку. 

2. Без дозволу нічого не вмикай. 

3. Знаєш сам — навчи того, хто не знає. 

4. Будь уважним і старанним. —

Перша зупинка «Розминка»

Правила гри. На роздуми над запитанням ви маєте 30 с. Якщо команда дає неправильну відповідь, то має шанс заробити бал інша команда, яка дасть правильну відповідь. За кожну правильну відповідь команда отримує 1 бал. Переможець — команда, у якої більше правильних відповідей. Запитання для першої команди:

1. Прилад для обчислень — це... (калькулятор). 

2.. Переносний комп’ютер — це... (ноутбук). 

3. Один з найдавніших обчислювальних пристроїв, який використовується в наш час,

це... (рахівниця). 

4 Найпопулярніший пристрій для спілкування — це... (телефон). 

5. Прилад для фотографування. (Фотокамера) 

6. Пристрій для передавання звуку на великі відстані. (Телефон) 

7. Портативний прилад для запису усного мовлення. (Диктофон) 

8. Невеликий електронний пристрій для виконання математичних обчислень. (Калькулятор)

Зупинка «Логічна»

Гра «Знайди зайве» Від команд запрошують по одному учаснику. Завдання: У кожній з наведених груп термінів один термін (або число) є зайвим. Знайдіть його.

Завдання для першої команди: 

1. Два, п’ять, нуль, сума, один, дев’ять. 

2. Зір, слух, нюх, інформація, дотик, смак. 

3. Факс, плеєр, фотокамера, ножиці, телефон. 

Завдання для другої команди 

1. Арифмометр, рахівниця, калькулятор, друкарська машинка, комп’ютер. 

2. Множення, видалення, віднімання, додавання, ділення. 

3. Навігатор, диктофон, кінокамера, екран, ноутбук. 

Учитель. Вітаю, ви подолали ще одне нелегке випробування. 

Зупинка «Поетична»

Може він порахувати, 

Може він пісні співати,

 Малювати і писати, 

Помилки перевіряти. 

Може він листа прийняти, 

З другом швидко нас зв’язати, 

Він багато чого може

 І завжди нам допоможе! 

(Комп’ютер) 

Хто хоче щось запам’ятати —

 В блокнот свій може записати. 

Комп’ютер теж немов блокнот — 

Не має з пам’яттю турбот. — 

А як називають комп’ютер-блокнот?  Ноутбук) 

(А, Б, В, Г, Д і кома –

Всіммабуть уже відома

Такаклавішна структура.

Звісно ж, це  КЛАВІАТУРА 

*      *       *

Я показуюоб’єкти,

Фото-, відеопроекти.

Я не плеєр, не мотор,

А звичайний – МОНІТОР 

*      *       *

Якщо є складна робота,

Мусить бути лиш охота,

Бозі мною буде толк,

Адже я – системний  БЛОК

*      *       *

Я не нишпорю в коморах,

Не ховаюсяпо норах.

Ковзаю по столу трішки,

Бокомп’ютерна я МИШКА


Вінпокаже все на світі: 
Щомалюють, пишутьдіти, 
Грають як і щоспівають, 
І як поштувідправляють. 
Все, що є відображає, 
Безнього ПК немає! (Монітор)
ось на німкомп'ютерпише 
І малює без зупинки 
Найцікавіші картинки 
А влаштовуєцей хор 
Чарівник наш - ......(монітор) 

В блоціцімживепроцесор 
Помічниквін, не агресор 
В ньомущось гуде, співає 
Одним оком нам моргає. 
Головнийвіннедаремно, 
А зовутьйого .....(системним) 

І комп'ютери порою 
Розмовляютьміж собою 
А для цьогоїмпотрібна 
Річвідома не усім 
До телефону підключай 
І повідомленняприймай, 
Аджемову ми ведем 
Про зв'язок через .....(модем) 

Ось я кнопку натискаю 
І папірвже заправляю. 
Віндрукує без зупинки 
Вірші, пісні й картинки 
І швидкийвін, наче спринтер 
Відгадайте, щоце ...(принтер) 

Зупинка «Кмітлива» розділити пристрої введення і виведення інформації

Зупинка «Художня»

Гра «Відгадай малюнок» — А зараз до мене вийдуть по одному учаснику від кожної

команди. а обраний учасник-ведучий повинен дати інформацію

про те, що зображено на малюнку (не називаючи сам предмет), і за тією інформацією ви повинні відгадати, про що йдеться. Хто перший відгадає, той займає місце ведучого. (— 1) принтер, 2)наушники, 3) миша, 4) хлопчик, що грає в комп’ютерну гру. 5) ноутбук 6)вчитель інформатики

Молодці! І з цим завданням упорались, показали свою кмітливість, логічне мислення.

Рухаємось далі. 

Кінцева зупинка «Комп’ютерний кабінет школи»

Рефлексія. Ми прибули на кінцеву зупинку нашої віртуальної подорожі, але подорож

країною Інформатика ми продовжимо на наступних уроках, де будемо дізнаватися про щось нове і цікаве. 

— А зараз скажіть мені, будь ласка, чи сподобалась вам ця по дорож?

— Який настрій був у вас протягом подорожі? 

— Діти, як ви вважаєте, хто розумніший — комп’ютер чи людина? 

ПІДБИТТЯ ПІДСУМКІВ:

Закінчилась гра у нас, 

Результат дізнатись час. 

Хто найкраще потрудився,

 В подорожі відрізнився? 

Коментарі:
Залишати коментарі можуть тільки авторизовані відвідувачі.